לחגוג את חנוכה בגולן

החורף כבר כאן, וגם חג החנוכה קרב ובא. בחוץ מתקרר, הגשם יורד, ובפנים חם ונעים – עם אורות החנוכה שמרצדים ומרקדים. בואו להתחמם אצלנו באתנחתא באפיק, ונצלו את הזמן הזה לצאת כאן אצלנו בגולן,  לבילוי חנוכה מדליק… תרתי משמע.

להכין חנוכיות מזכוכית (נטור – 12 ק"מ מאתנחתא באפיק)
סטודיו מנדרינה הוא מקום מדליק כל השנה. בסטודיו עובדת אישה מדליקה שקוראים לה רינה (מנדרינה), והוא ממוקם במושב המדליק נטור. ואם כל זה לא מדליק מספיק – אז, בימי החנוכה המדליקים – תוכלו להשתתף שם בסדנא (מדליקה כמובן) ולהכין בעצמכם חנוכיות מזכוכיות. לנפח, לעצב וכמובן להדליק!
עלות הסדנאות היא 55 ₪ למששתפ/ת.  בתאריכים: 24-47 ו-29-30 בדצמבר. יש לתאם מראש בטלפון: 04-676-3619   ורינה מציעה להגיע עם ביגוד נוח, כדי ליהנות עד הסוף מתהליך היצירה.

חידות ואתגרים בעין קשתות (אתר מורשת לאומי עין קשתות – 21 ק"מ מאתנחתא באפיק)
באתר עין קשתות ניתן לבקר כל השנה בכפר מקיהודי מתקופת המשנה, וגם להיכנס לבית כנסת עתיק ששוחזר בצורה מרהיבה. גם סרט והסברים מחכים לכם שם. וקשתות שנישאות מעל תעלה ומעיין. וכל זה צופה על נוף מרהיב סביב סביב. בימות החנוכה מתווסף לכל זה גם משחק מאתגר של כתב חידות – שמוביל אתכם באופן חווייתי באתר המקסים. העלות היא 25 ₪ למבוגרים ו-15 ₪ לילדים, גמלאים וסטודנטים.

שוקולד לכבוד החנוכה (עין זיוון – 29 ק"מ מאתנחתא באפיק)
יש כאן מישהו שלא אוהב שוקולד? אין דבר כזה. זקנים, נשים, גברים וטף… כולם אוהבים שוקולד. קרינה צ’פלינסקי היא שוקולטרית דור שלישי. סבא שלה היה הראשון שהתחיל במלאכת הכנת השוקולד עוד בארגנטינה, וכיום קרינה ממשיכה את מלאכתו כאן בגולן, בקיבוץ עיון זיוון. את השוקולד עבודת יד שלה ניתן לרכוש כאן ולטעום ממנו באהבה, ובחנוכה יתקיימו כאן סדנאות נפלאות ומתוקות של הכנת שוקולד בחיבור מפתיע לחג החנוכה. יתקיימו גם סיורים והסברים כיפיים ויהיה הרבה הרבה… שוקולד.
מתי זה קורה: 24 – 26, 29-30 בדצמבר, בין השעות 9:00 – 17:00 וביום שישי 27.12 מ-9:00 עד 15:00. לתיאום: 04-699-3622.

אתנחתא באפיק מאחלים חג אורים שמח לאורחינו ולכל עם ישראל!